Skip to main content
Közlemény

Covid 19-tájékoztató

By 2020.11.09.december 9th, 2020No Comments

Kedves Ügyfeleink!

Mint ahogyan értesültek Önök is Magyarországot is elérte a Koronavírus járvány, ebből adódóan bizonyos óvintézkedéseket vezettünk be az Önök és Kollégáink védelmének érdekében.

Közös érdekünk, hogy az alábbi protokollt betartsuk és Önöktől is ezt kérjük:

  • A kapcsolattartás tekintetében az alábbi intézkedéseket vezetjük be .
  • Iroda nyitvatartási ideje: hétfőtől- péntekig 9-15 óra
  • Irodában recepcióján egyszerre csak egy személy tartózkodhat
  • Kollégáinkkal kapcsolattartás elsődlegesen telefonon és e-mailen keresztül történhet.
  • A széfet látogatni kívánok ügyfelek csak előzetes bejelentkezés követően használhatják a széfet.

Az előzetes bejelentkezést a szef@mgv.hu e-mail címen vagy a 06-1-301-0777-es telefonszámon tehetik meg.

A széf használatot szíveskedjenek minimum 24 órával hamarabb a fenti elérhetőségeken bejelenteni. Azon ügyfelek, akik nem tesznek eleget az előzetes bejelentési kötelezettségüknek nem használhatják a széfet.

Szíves megértésüket és együttműködésüket köszönjük.

Üdvözlettel,
MGV Zrt.