Covid-19 Tájékoztatás

Kedves Ügyfeleink!
Mint ahogyan értesültek Önök is Magyarországot is elérte a Coronavírus járvány, ebből adódóan bizonyos óvintézkedéseket vezettünk be az Önök és Kollégáink védelmének érdekében. 
Közös érdekünk, hogy az alábbi protokollt betartsuk és Önöktől is ezt kérjük:
A kapcsolattartás tekintetében az alábbi intézkedéseket vezetjük be .
Iroda nyitvatartási ideje: hétfőtől- péntekig 9-15 óra
Irodában recepcióján egyszerre csak egy személy tartózkodhat 
Kollégáinkkal kapcsolattartás elsődlegesen telefonon és e-mailen keresztül történhet.
A széfet látogatni kívánok ügyfelek csak előzetes bejelentkezés követően használhatják a széfet.
Az előzetes bejelentkezést a szef@mgv.hu e-mail címen vagy a 06-1-301-0777-es telefonszámon tehetik meg. 
 A széf használatot szíveskedjenek minimum 24 órával hamarabb a fenti elérhetőségeken bejelenteni. Azon ügyfelek, akik nem tesznek eleget az előzetes bejelentési kötelezettségüknek nem használhatják a széfet.   
Szíves megértésüket és együttműködésüket köszönjük.
Üdvözlettel
MGV Zrt.
Dear Clients!
As you know, Coronavirus has also reached Hungary, and as such we have put in place some precautions to protect you and our colleagues.
 It is in our common interest to adhere to the following protocol, and we kindly ask you to do so: We will introduce the following measures regarding communication. 
Office hours: Monday to Friday, 9am to 3pm. 
Only one person may be present in the office reception at a given time.
Contact with our colleagues should primarily be made via telephone and email. 
Customers visiting their safe can use the safe only after pre-registration.
Pre-registration can be done at szef@mgv.hu or by calling 06-1-301-0777.
We kindly ask our customers to notify us at least 24 hours in advance of their need to access their safe, as unfortunately we will be unable to provide safe use for our customers who do not comply with the prior notification obligation. 
Thank you for your understanding and cooperation.
Best Regards ,
MGV Zrt.